Jeg samler på litt av hvert - postkort, glansbilder, fløtemugger,
russiske matrushkadukker, små hestefigurer og fuglefigurer.
Her vil jeg vise frem noe av det jeg har i mine samlinger.

søndag 8. desember 2013

Kjell Midthun

Ingen har vel kunnet unngå å se Kjell Midthuns utrolig vakre og urnorske nisser de siste årene! Jeg har noen av hans kort i min samling, samler ikke særskilt på akkurat ham, men noe har jo dukket opp i den tiden jeg har samlet og siden de er så nydelige (og mange har hesten i motivet) så har de fått bli værende.

I dag er det gamle Svarten som presenteres, med en slede full av smånisser som ser ut til å være på vei et sted med både juletre, julenek m/kjøttmeis og en sekk med pakker! En liten pus bivåner det hele et det er til og med et lite nisseorkester på plass!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar