Jeg samler på litt av hvert - postkort, glansbilder, fløtemugger,
russiske matrushkadukker, små hestefigurer og fuglefigurer.
Her vil jeg vise frem noe av det jeg har i mine samlinger.

onsdag 16. april 2014

Slalom! Og litt mer røyk...

Det blir mye Schumann denne påsken, men disse kortene er så morsomme!

Poststemplet 15. april 1946, Oppi 2127/43, tydeligvis skrevet av en svært taletrengt person - "Anne Mette er hos Julie og Jonas er med piken hjem, Per er hjemme med fru Vibe, Anniken (piken) er på sykehus. Mor." står det på forsiden:

Poststemplet 20. april 1943, Oppi 2127/17, her beklages det at man ikke rekker å komme en tur i påsken, men må vente til utpå sommeren og dessuten har Jo Egil kikhoste...
Jeg stusser nå fremdeles på hva disse kyllingene har med sigaretter å gjøre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar