Jeg samler på litt av hvert - postkort, glansbilder, fløtemugger,
russiske matrushkadukker, små hestefigurer og fuglefigurer.
Her vil jeg vise frem noe av det jeg har i mine samlinger.

søndag 1. januar 2017

Nytt år - nye muligheter!

Da ringer vi inn et nytt og blankt år og jeg ønsker dere alle masse gode samler opplevelser i postkort-verdenen, glansbilder, nisser, matrushka-dukker eller hva dere nå måtte samle på!
Kortet har ingen utgiver eller kunstner, men det er poststemplet 30.12.1967 og det kostet 30 øre å sende det.


2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. الكلادينج هي ألواح تستعمل لتغطية واجهات المباني زجاجية ذات ألوان معدنية، وهي مقاومة للحريق وعازلة للحرارة وخفيفة الوزن شركة سيستم بنل هي افضل شركة كلادينج في مصر كما أن ألوانها متعددة وكثيرة جداً وطريقة تركيبها سهلة وسريعة بالإضافة إلى أنها قوية ومتينة نظراً لجمال شكل الكلادينج باتت تستخدم في المداخل وحشو مطابخ الألوميتال مما يمنحها مظهراً خلاباً فريداً من نوعه تختلف اسعار تركيب كلادينج واجهات واجهات الكلادينج هي واجهات يتم تنفيذها باستعمال ألواح مصنوعة من ثلاث طبقات الطبقتان الأولى والأخيرة مصنوعتان من الألمونيم ويتوسطهما مادة للحشو

    SvarSlett