Jeg samler på litt av hvert - postkort, glansbilder, fløtemugger,
russiske matrushkadukker, små hestefigurer og fuglefigurer.
Her vil jeg vise frem noe av det jeg har i mine samlinger.

lørdag 6. juni 2015

Nytt hefte om postkort

Eller... Jeg fikk i alle fall dette heftet av Lille Gubben da han kom hjem fra en hurtigrutetur nylig (sammen med en bunke postkort - han kjenner meg godt!) og såvidt jeg kan se er det rett og slett en fotosamling med motiver fra Aunes vakre postkort fra Norge.

Forsiden: 


Baksiden:


Utgitt av Aune forlag selvfølgelig, det er på 64 sider og har parallell tekst på norsk, engelsk, tysk og fransk. Jeg vet jo ikke, men antar at de fleste motivene i heftet har vært avbildet på postkort. Koselig å ha i hylla uansett. Lille Gubben mente at vi kunne jo se om vi fant noen steder vi ville besøke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar