Jeg samler på litt av hvert - postkort, glansbilder, fløtemugger,
russiske matrushkadukker, små hestefigurer og fuglefigurer.
Her vil jeg vise frem noe av det jeg har i mine samlinger.

søndag 26. oktober 2014

Ivo Caprino

Jeg er faktisk ikke helt sikker på hvordan jeg plutselig ble sittende med 10 kort av Ivo Caprino - jeg er ikke spesielt begeistret for disse kortene engang! Ivo Caprino (f. 17. februar 1920 - d. 8. februar 2001) husker jo alle vi som er over 30 år vil jeg tro. Jeg husker i alle fall godt at Karius og Baktus gikk på tv på julaften da jeg var liten og alle har vel sett hans udødelige Flåklypa Grand Prix!

Om disse musene har vært med i en film aner jeg ikke, men de har i alle fall kommet på julekort:





Norsk vanførelags julekort, disse er poststemplet først på 1970-tallet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar