Jeg samler på litt av hvert - postkort, glansbilder, fløtemugger,
russiske matrushkadukker, små hestefigurer og fuglefigurer.
Her vil jeg vise frem noe av det jeg har i mine samlinger.

søndag 13. november 2016

Blir det adventskalenderblogg i år også?

Har man først startet med en adventskalenderblogg så må man jo følge den opp kan dere skjønne! Men å plukke ut 36 kort (27/11 - 1/1) og legge inn her på samlerbloggen tar sin tid så hvem vet hva man rekker i de travle desemberdagene....?

Men heldigvis kan man bestemme selv når ting skal legges ut så jeg har sittet og nikost meg i hele kveld så selvfølgelig blir det adventskalenderblogg i år også! Dette blir vel det fjerde året på rad! Koselig synes nå jeg i alle fall! :o)


Vi tjuvstarter litt med et gammelt svensk kort, "En julstuga"og jeg er sikker på at familien som bodde der hadde en fin og stemningsfull jul til tross for det magreste og mest pjuskete juletreet jeg noen gang har sett.. 

Håper vi sees i advents- og juletiden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar