Jeg samler på litt av hvert - postkort, glansbilder, fløtemugger,
russiske matrushkadukker, små hestefigurer og fuglefigurer.
Her vil jeg vise frem noe av det jeg har i mine samlinger.

torsdag 25. september 2014

Jeg er et ponnimenneske

Ja, jeg er definitivt et ponnimenneske, jeg liker ponnier bedre enn store hester, selv om de kan være fulle av fantestreker og tull og tøys!

Men se på disse da - hvem kan motstå denne gjengen?!


Kortet ser ut til å være poststemplet i 1919, men håndskriften er så rotete og lite pen at det nesten er vanskelig å tro at det er tilfelle. For de aller, aller fleste kortene jeg har som er så gamle er påskrevet med sirlig og vakker håndskrift, ikke bare krotet på slik som dette er.

En hyggelig bursdagshilsen er det nå allikevel - og påskrevet med XXX som jo betyr tre kyss. Litt romantikk i luften her altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar