Jeg samler på litt av hvert - postkort, glansbilder, fløtemugger,
russiske matrushkadukker, små hestefigurer og fuglefigurer.
Her vil jeg vise frem noe av det jeg har i mine samlinger.

fredag 19. september 2014

En skatt til

Det dumpet to små skatter ned i postkassen min i går faktisk, ikke bare Admiralen som jeg presenterte i går, men også et nytt (gammelt) kort av George Schumann (nå ble dere overrasket tenker jeg!). Utgitt på Mittet & Co, Serie N 2618. Jeg tror det står 21.12.1951 på poststemplet.

Jeg har flere kort i denne serien, de er så søte synes jeg:


Jeg sperret opp øynene da jeg snudde kortet og så poststemplet:


Hjelp dem selv: spar på strømmen! Dette stemplet var en hilsen til Fru Signe i tillegg til den sedvanlige "God jul og Godt nyttår ønskes".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar