Jeg samler på litt av hvert - postkort, glansbilder, fløtemugger,
russiske matrushkadukker, små hestefigurer og fuglefigurer.
Her vil jeg vise frem noe av det jeg har i mine samlinger.

onsdag 24. september 2014

Hvilken kategori skal dette i?

Dagens kort er et typisk eksempel på et som kan skape litt hodebry når det skal settes i riktig perm - dersom jeg hadde samlet både på hestekort og på bunadskort - hvor skulle jeg da satt dette? Jeg har syslet med tanken på å begynne å samle på bunadskort også, men har klart å holde meg til Schumann sine (heldigvis!) så for meg var det ikke noe valg en gang, det havnet selvsagt under kategorien Hestekort - kunstkort:


Det er ikke signert så jeg vet ikke hvem som har malt originalen, dette er nok et nytrykk av et et gammelt motiv. Utgitt av Atlantis Antikvariat i Oslo, serie 602.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar