Jeg samler på litt av hvert - postkort, glansbilder, fløtemugger,
russiske matrushkadukker, små hestefigurer og fuglefigurer.
Her vil jeg vise frem noe av det jeg har i mine samlinger.

fredag 10. april 2015

Forsinket påskekort

Da kommer det et forsinket påskekort gitt! George Schumann (overrasket nå tenker jeg!), jeg har 13 kort i denne serien nå og venter ett til i posten en av dagene. Jeg tror jeg presenterte denne serien i påska i fjor, men dette er nytt, jeg fikk det for noen dager siden.

Utgitt på Oppi, 2127/20, porto 15 øre, poststemplet er dessverre uleselig og det er ikke datert, men det er jo en stund siden portoen var 15 øre.


Postkortet er sendt til Sverige og har følgende hilsen:

"Kjære Lilly! En god påske ønskes dig. Håber du har det bra. Jeg venter Margit med barn hjem til påske. Kjærlig hilsen fra far og mor."


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar