Jeg samler på litt av hvert - postkort, glansbilder, fløtemugger,
russiske matrushkadukker, små hestefigurer og fuglefigurer.
Her vil jeg vise frem noe av det jeg har i mine samlinger.

mandag 6. april 2015

Vår!

Nå er det alt for lenge siden jeg har lagt ut nye kort her, men jeg har har slitt (og sliter fremdeles) med en betennelse i høyre arm så jeg har ikke prioritert denne bloggen, men nå har jeg en fin bunke "nye" kort liggende som jeg håper å få ut på bloggen utover våren.

Førstemann ut er et gammelt gratulasjonskort av George Schumann, har hatt et par runder der jeg har "støvsugd" qxl for Schumann-kort jeg ikke har og det dukker da opp noen innimellom, like stor stas hver gang!

Dette er fra Børrehaug & Remen,, serie 5 nr. 5103, ikke postgått eller datert (dessverre!), men påskrevet:

"Til Bestefar
Gratulerer med dagen
fra ..... og ....."


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar