Jeg samler på litt av hvert - postkort, glansbilder, fløtemugger,
russiske matrushkadukker, små hestefigurer og fuglefigurer.
Her vil jeg vise frem noe av det jeg har i mine samlinger.

fredag 17. juli 2015

Om ikke å kjøpe...

For et par uker siden var Lille Gubben og jeg på Antikken og der så jeg på et gammelt glansbildealbum med glansbilder i, men syntes det var i overkant dyrt og gikk altså for overraskelsesposen med glans isteet. Så tok fornuften (?) meg og jeg har tenkt på dette albumet i mange dager og i går tok jeg turen innom. Tenkte - som mange av mine lånere her på biblioteket! - at det er da ingen andre som er interessert i de gamle glansbildene... Kjøss katta. Selvfølgelig var albumet solgt.
 

Hvor mange ganger har jeg vel ikke latt være å kjøpe noe, egentlig uten noen god grunn, og angret etterpå og ikke hatt mulighet til å få tak i tingen igjen!? Dette er ikke første gangen, for å si det sånn... Minnes bl.a. en liten mugge på markedet i Notting Hill i London i 2005. Som om jeg noen gang har mulighet til å få den tilbake liksom. Lizzm. Vræææl....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar