Jeg samler på litt av hvert - postkort, glansbilder, fløtemugger,
russiske matrushkadukker, små hestefigurer og fuglefigurer.
Her vil jeg vise frem noe av det jeg har i mine samlinger.

torsdag 16. juli 2015

Samler du?

Samlet du på glansbilder da du var liten? Kanskje du samler fremdeles? Jeg hadde en fin samling glansbilder da jeg var liten - og papirdukker! - men borte er de, alle som en... Har et vagt minne om at jeg byttet fra meg alle glansbildene til en venninne og selvfølgelig angrer jeg på det i dag. Men lite å gjøre med! Men... Når jeg finner glans jeg selv hadde sitter lommeboka løst, det innrømmer jeg. Husker jeg hadde denne og flere i samme serie:
 

Denne og to-tre til i samme serie lå i den før omtalte posen fra Antikken - kjempekoselig! Det er vel ca. 7-8 cm høyt tipper jeg (har det ikke for hånden) og i veldig god stand, men jeg vet jo ikke om det er fra 70-tallet eller et nytrykk.
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar