Jeg samler på litt av hvert - postkort, glansbilder, fløtemugger,
russiske matrushkadukker, små hestefigurer og fuglefigurer.
Her vil jeg vise frem noe av det jeg har i mine samlinger.

fredag 13. november 2015

Dukkevogn

Mine to små venner måtte jo ha et standsmessig kjøretøy så for 3,5 år siden hang jeg rundt inne på 
finn.no en periode for å finne en passende dukkevogn. En dag dukket denne opp:


Den er jo helt praktfull! De som solgte den skulle ha 500,- for den og jeg kastet mer eller mindre pengene til den og tok med meg vogna og stakk! Jeg var livredd for at de skulle ombestemme seg eller forlange mer for den, andre slike vogner har gått for det dobbelte jo! Vogna er faktisk fra Svithun og den er kjempefin.


Se som de koser seg!


De to små hvite "ulldottene" i vogna er to bamser fra Harrods i London - det er en tradisjon å kjøpe an bamse når vi er der. Har vært der to ganger... *hehe*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar