Jeg samler på litt av hvert - postkort, glansbilder, fløtemugger,
russiske matrushkadukker, små hestefigurer og fuglefigurer.
Her vil jeg vise frem noe av det jeg har i mine samlinger.

mandag 23. november 2015

En liten frøken til en av samlingene mine

Var en liten tur innom Trondheims mest fascinerende bruktbutikk i dag, nemlilg Tante Isabell. Der hadde de bl.a. 4 ulike matrushkadukker og en av dem ble med meg hjem i dag. Jeg var usikker på hvor mange som var inni og var spent da jeg kom hjem. Den største dukka er 11 cm høy og mangler en liten bit av dekoren, men det gjør ingenting, den var så sjarmerende uansett. Jeg ga 98,- for den, men jeg tror ikke den er spesielt gammel selv om den kan se litt sånn ut.



Joda, inni dukken var det 5 små dukker til, en med rødt skaut og de to siste med lilla kropp.


Jeg er så fascinert av disse russiske dukkene altså, blir aldri lei av dem heller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar