Jeg samler på litt av hvert - postkort, glansbilder, fløtemugger,
russiske matrushkadukker, små hestefigurer og fuglefigurer.
Her vil jeg vise frem noe av det jeg har i mine samlinger.

tirsdag 17. september 2013

Geiter er koselige dyr

I dag dumpet det en haug med postkort med dyr på ned i postkassen min, mest sauer, men også noen geiter.

Det første kortet er utgitt av Prospect as, best. nr. 19136, foto: A. Aasheim. "Geiter på Vestlandet", jenta ser litt skeptisk ut til geiteflokken som kommer løpende gjennom grinda.


Dette kortet er nok litt eldre og utrolig sjarmerende synes jeg! Utgitt på Grako Kortforlag A/S i Oslo. Foto: Giovanni Trimboli. 200/30. "Norway. Hardanger."


Begge kortene er ubrukte og dermed vanskelige å tidfeste, men det nederste er jo en god del eldre enn det øverste, det er det ingen tvil om.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar