Jeg samler på litt av hvert - postkort, glansbilder, fløtemugger,
russiske matrushkadukker, små hestefigurer og fuglefigurer.
Her vil jeg vise frem noe av det jeg har i mine samlinger.

lørdag 6. juli 2013

Fjordhester av George Schumann

George Schumann har en enorm postkortproduksjon bak seg og han har bl.a. tegnet mange hestekort og deriblant også en lang rekke kort med fjordhesten som motiv. Disse to er nok mine favoritter blant hans fjordhestkort:



Det øverste kortet har jeg fått kjøpt privat av en annen postkortsamler, det nederste fikk jeg tak i på qxl for en god stund siden. Kjøper mest på qxl, men også på et par andre nettsteder + at jeg har en egen "postkortlanger" som rett som det er har en bunke kort som hun vet interesserer meg. Takk og takk, Heidi L!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar