Jeg samler på litt av hvert - postkort, glansbilder, fløtemugger,
russiske matrushkadukker, små hestefigurer og fuglefigurer.
Her vil jeg vise frem noe av det jeg har i mine samlinger.

mandag 8. juli 2013

Märtha Louise med/til hest

Og etter forrige innlegg er det vel ganske naturlig å ta med Märtha Louise til eller med hest også.






De to siste er ikke så fine som de første synes jeg, kanskje er det på grunn av den litt kleine layouten?



Såvidt jeg har fått rede på, både fra Heidi L som må være innehaver av Norges største hestekortsamling og Inger Gyland som har en stor samling royale postkort, så er dette alle motiver med Märtha Louise til/med hest som er utgitt, så denne delen av samlingen kan ansees som komplett. Inntil videre i alle fall.

Hvis noen vet hva de forskjellige hestene heter vil jeg gjerne vite det! hypatias@live.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar