Jeg samler på litt av hvert - postkort, glansbilder, fløtemugger,
russiske matrushkadukker, små hestefigurer og fuglefigurer.
Her vil jeg vise frem noe av det jeg har i mine samlinger.

tirsdag 27. august 2013

Et sommerkort

Her i Trondheim har vi varme, fine, solfylte dager for tiden (det skulle jeg sikkert ikke sagt!) og i dag fikk jeg et sommerkort i posten og syntes det passet fin å blogge om det.

Det er nok et Schumann-kort og de to små guttene i sele-shortser er jo aldeles bedårende der de står og titter på oksen:


Jeg lurte litt på om det er en ku eller en okse, men synes den ser mest ut som en okse. Synes jeg kjenner lukten og følelsen av mine egne barndoms somre når jeg ser på dette kortet... 
Utgitt på Mittet & Co. Serie N 2792. Ubrukt småformat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar