Jeg samler på litt av hvert - postkort, glansbilder, fløtemugger,
russiske matrushkadukker, små hestefigurer og fuglefigurer.
Her vil jeg vise frem noe av det jeg har i mine samlinger.

søndag 4. august 2013

Skogens konge

Jeg er i skogshumør om dagen og etter en tur på nesten 4 timer i marka i dag føler jeg for å presentere noen kort av skogens konge for dere.

De to øverste kortene er tatt på samme sted til samme tid, men om skiltet er photosoppet inn i motivet etterpå kan man jo lure på. Det øverste er fra 1994 i alle fall...



Her er det norske flagget med i bildet, men er elgen egentlig så typisk norsk da? Det finnes jo elg mange steder i verden...


Alle disse tre kortene er nyere og litt kjedelige kort synes jeg, det er liksom ikke noe særlig med sjel i disse nye kortene etter min mening. Jeg har noen eldre elg-kort også og de skal jeg presentere en annen dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar