Jeg samler på litt av hvert - postkort, glansbilder, fløtemugger,
russiske matrushkadukker, små hestefigurer og fuglefigurer.
Her vil jeg vise frem noe av det jeg har i mine samlinger.

tirsdag 6. august 2013

Gratulerer med 7-årsdagen!

Da jeg kom hjem i dag lå dette i postkassen og ventet på meg!


George Schumann selvfølgelig, nå har jeg 6- og 7-årskortene, men mangler resten, ikke vet jeg hvor mange han tegnet heller, men kan ikke huske å ha sett høyere enn 7 år. Jeg skrøt vel på meg at jeg hadde 2-årskortet også, men det var feil så jeg er på jakt etter 1-5 og evt. over 7 om noen skulle sitte på disse og være villige til å selge.


Kortet er lite, bare 12,3x9,1 cm når det er sammenbrettet. Inni står det
"Du din lille hjertetyv,
tenk at alt du fyller syv."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar