Jeg samler på litt av hvert - postkort, glansbilder, fløtemugger,
russiske matrushkadukker, små hestefigurer og fuglefigurer.
Her vil jeg vise frem noe av det jeg har i mine samlinger.

fredag 12. juli 2013

Bee Gees har også vært på postkort!

Jada, i tillegg til å være gammel hestejente er jeg også Bee Gees-fan. Vel, av naturlige grunner er ikke interessen blomstrende kan man si, men noen postkort har jeg da klart å skrangle sammen via ebay.com allikevel.
 
Dette må være et av de tidligste kortene, ettersom Colin Peterson er med på bildet. Han var med i Bee Gees fra 1967-1969, så bildet datofester seg selv. Fantastisk jakke på Maurice helt til høyre!
 
 
Her fra filmen St. Peppers Lonely Hearts Club Band, produsert av Robert Stigwood i 1978: 



Og her er vi vel på slutten av det glade 70-tall!


 
En av mange, mange konserter på slutten av 70-tallet:
 
 
Jeg tror dette må være fra tiden etter disco-perioden, altså rundt 1980 og "Living eyes"-albumet, et album som er alt for oversett og lite omtalt dessverre:
 
 
Har et lite kupp helt til slutt, dette er Maurice i 1974, kortet er ubrukt og jeg ga $40 for det på ebay.com i 2012...

 
Gruppa ble dannet i Australia (de er oppvokst på Isle of Man) i 1958, men det tok et tiår før de slo gjennom for alvor. Siden herjet de hitlistene som gale på slutten av 70-tallet før det ble stille i flere år. I 1987 hadde de igjen en hit med "You win again" fra albumet E.S.P.
 
Maurice Gibb døde dessverre 12. januar 2003 og 21. mai 2012 gikk Robin Gibb bort av kreft.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar